Strategie

Het is raadzaam om minimaal iedere twee jaar kritisch naar je online, interne en externe communicatiestrategie te kijken. Zijn alle communicatiedoelstellingen behaald? Matcht de boodschap en tone-of-voice nog met de huidige identiteit? En zijn klanten, prospects en medewerkers nog steeds tevreden over de samenwerking?

Kleine details
In de afgelopen jaren heb ik veel bedrijven in dit proces mogen begeleiden. Een adviestraject waarin ik niet alleen een spiegel voorhoud en de ‘usual suspects’ behandel, maar waarin ik ook stilsta bij de kleine dingen die in een dergelijk communicatietraject vaak worden vergeten. Heb je er bijvoorbeeld bij stilgestaan hoe de interne organisatie zal reageren op mogelijke veranderingen? En hoe staat het met het retentiebeleid?

Door mijn jarenlange ervaring in diverse branches ben ik in staat om een strategisch advies uit te brengen over zowel de online, interne en externe communicatiestrategie van ieder type organisatie. Benieuwd of ik ook jou kan helpen? Neem dan contact met mij op en ik vertel je graag over alle communicatieplannen die ik in de afgelopen jaren heb geschreven.

“Waar je altijd op hoopt wanneer je met een bureau in zee gaat, vind je bij SHE: ze ontzorgt. Afstemming verloopt plezierig, planningen worden gehaald, kwaliteit is gewaarborgd, ‘underpromise and overdeliver’, Natalie Gierveld, marketingmanager e-Village.